2009-05-22

Shopping i San Francisco

Nu är vi precis tillbaka på rummet efter en lång runda ute i San Francisco. Vilken till allra största del bestod av shopping. Jag kan rapportera att shoppingen är fantastiskt billig här. Alexander introducerade oss till en av de bästa klädbutiker jag varit i, Abercrombie & Fitch <3 Där vi, eller iaf. jag, spenderade minst en timme, vilket jag anser var mycket välmotiverat då A & F inte ens finns i Sverige.

Sedan var vi och kollade in lite andra butiker, åt jättegod glass i SFs sommarsol och tittade på hur chaufförerna manuellt vände de 60 år gamla spårvagnarna på stora vändplattor mitt i staden. Genom Alex initiativ hamnade vi på Apple Store där vi (för andra gången de senaste två dagarna) hängde i ca 40 min.

Nu är det snart skjorta på, för vi ska ut och ha vår sista middag här i Möjligheternas land.

1 kommentar:

Ann sa...

Det är riktigt roligt att följa era äventyr. Jag blir imponerad av allt ni hinner med. Det verkar som om ni lyckas fylla dagarna ordentligt. Kul att ni kom till Redwood-skogarna. Själv är jag långt inne i Dalarnas skogar och har missat några dagar av er blogg. Nu har jag kollat av läget och jag känner att jag lugnt kan återgå till skogen igen. Sköt om er. Kram